Ridarea are loc in mod natural cu inaintarea in varsta, insa acest lucru nu înseamnă că trebuie sa ignoram acest aspect. Remediile naturiste gasite chiar in casa noastra ne pot ajuta atat sa prevenim cat si sa tratam zonele în care are loc ridarea, ca un mijloc de îmbunătățire a texturii pielii. Utilizarea de remedii ca ne menție pielea moale si lupta impotriva radicalilor liberi poate ajuta la realizarea acestui lucru.

Rata la care se dezvolta ridurile este în principal legată de factori genetici. Pe masura ce inaintam in varsta, genele noastre semnaleaza organismului sa reduca producția de hormoni, care pot lăsa pielea mai subtire si mai putin elastica, ducand la aparitia ridurilor. Cu toate acestea, există o serie de factori care pot contribui la ridarea pielii. Acestia includ expunerea la soare în exces, fumatul și expresiile faciale frecvente – precum incretirea fruntii cand este soare – care pot contribui la ridare. Fiecare dintre aceste acțiuni suplimentare afecteaza si deterioreaza fibrele din piele și provoacă uscăciune și rugozitate în piele. De aceea, pentru a trata ridurile, in primul rand este nevoie de o restaurare a umiditatii pielii.

Pe langa cremele si serurile antirid folosite cu regularitate, putem aplica pe piele ulei de ricin, care poate ajuta la hidratarea pielii. De asemenea si aplicatiile cu ulei de masline sau miere sunt foarte bune pentru refacerea pielii, hidratare si hranire.

Nutriția

Alimentația sănătoasă este o modalitate de a preveni apariția ridurilor sau de reduce aspectul lor. Păstrarea frigiderului aprovizionat cu alimente cu proprietati antioxidante poate ajuta la combaterea ridurilor cauzate de radicalii liberi din piele. Exemple de alimente sanatoase includ sfecla, morcovii, castraveții, roșiile și ardeii verzi, ghimbirul si pastarnacul. Sursele de proteine ​​slabe, cum ar fi carnea de pui, curcan și pește, de asemenea, sunt vitale pentru o piele sanatoasa, conform Academiei Americane de Dermatologie. Consumul de multa apa, de asemenea, ajuta la mentinerea unui ten matasos si hidratat.

Alimente care combat efectele imbatranirii premature

• Fructele si legumele colorate. Antioxidantii din legume și fructe colorate, cum ar fi frunzele verzi, rosiile, afinele si morcovii, ajuta la stoparea moleculelor instabile care deterioreaza celulelor sanatoase. Nu putem simți atunci când unele celule sunt deteriorate sau moarte, dar puteți să vedem semnele de imbatranire, cum ar fi ridurile. Deci, la fiecare masă, este indicat sa consumam aproximativ jumatate din farfurie cu fructe și legume. Scopul nostru este de a consuma cinci pana la nouă porții de fructe si legume pe zi.

• Cerealele integrale. Consumul de cereale integrale bogate in fibre – ovăz, quinoa, orz, grâu si orez brun – scade sansa de a dezvolta diabet de tip 2. O dieta sanatoasa, care contine cereale integrale păstrează, de asemenea, vasele de sange în stare optima. De asemenea ajuta la detoxifierea organismului, foarte benefica pentru piele. Scopul nostru este de a consuma trei portii de cereale integrale pe zi.

• Peștele. Acizii grași Omega-3 din uleiul de pește oferă multe beneficii anti-imbatranire. Acestia protejeaza inima, reduc riscul de accident vascular cerebral si pot scadea chiar riscul de boala Alzheimer. Ajutați-vă organismul cu două porții pe săptămână de pește gras cum ar fi somonul, pastravul de lac sau tonul. Dacă nu mâncați pește, puteti utiliza suplimente pe baza de ulei de pește. Acizii grasi Omega 3 au rol important si pentru sanatatea pielii.

Regenerare celulara faciala

Despre piele